lunes, 8 de marzo de 2010

i'm 23

és trist però he de començar amb una disculpa:
no volia titular aquesta entrada en anglès però no sabia com lligar 'sóc' amb el nombre 23, així que només se m'ha acudit això...

anem al gra!
des de petit m'ha importat ben poc tota la parafernàlia dels aniversaris. això de que és el teu dia i totes aquestes merdes per l'estil que em deien eren mentides i fal·làcies!

arribava a tal punt l'odi, que em feia quasi vergonya que em felicitèssin a l'escola, institut i ara a la universitat. trobava absurd que un dia fos especial perquè la terra hagués completat un cicle al voltant del sol i hagués tornat a la posició inicial (sapigueu que tinc coneixements cosmològics des de ben petitet).

aquest odi ha anat creixent, el punt màxim del qual esdevingué amb l'aparició del facebook aquesta puta xacra que en diuen xarxa social (ep, que cada dia m'el miro aviam si pengen fotos d'amics d'amics = són els meus enemics). per culpa d'ell, els mal anomenats amics es creuen amb dret de felicitar-te sense motiu. potser porten 5 anys sense veure't però aquell dia es creuen suficientment importants com per deixar-te un missatge (que no costa diners esclar) desitjant-te un el millor dia de l'any, perquè tu t'ho mereixes!

ai! qui tingués aquest pastís!

doncs avui, dia de la nevada que ha deixat incomunicada a tanta gent imbècil que ha sortit de casa per anar a treballar (o això diuen ells) he dut a terme la meva venjança:

vaig posar com a diadel meu aniversari, avui 8 de març, 6 mesos abans de la data correcta i la meva sorpresa és que més d'una trentena de persones m'han desitjat lo millor, tot recordant que avui ha nevat com si fos una espècie de regal.

sorprenentment només 2 persones han caigut que era tot una farsa.

és una puta merda de venjança, estic d'acord, però et rius una estona, i veus qui realment et coneix i sap quan vas nèixer i si t'agrada o no que et felicitin.









a cagar!

4 comentarios:

  1. El 8 de setembre tindrà la meva felicitació, no sé si aconseguiré que torne a nevar a Barcelona, però alguna cosa inventarem...

    ResponderEliminar
  2. Vosté és la puta encarnació del mal...

    ResponderEliminar
  3. Per evitar coses com aquestes és precisament perquè segueixo sense fer-me "Fèisbuc".
    Ara ja té motius per penjar un insult de campionat dedicat a tots els farsants que l'han felicitat quan no tocava. I si els qui se n'han adonat ja els veu i els xerra per altres vies, per fotre el camp de la secta.

    ResponderEliminar
  4. I jo que em pensava que parlava vostè de la longitud i no pas del temps!

    Autocita obligada:
    http://descans.blogspot.com/2008/10/la-famosa-crisi-dels-trenta-aclariment.html

    ResponderEliminar