domingo, 29 de noviembre de 2009

sóc humà

ahir a la nit, vaig anar cap a les festes del barri de st. andreu, em va sobtar la multitud de ents vianants que hi havia pels carrers, però estic segur que cap d'ells era un ésser humà...

alguns punts a destacar:


- st andreu és un putu barri de merda, no és cap poble ni merda per l'estil descentralitzada de barcelona com a molts pollosos els hi agradaria.

- les batukades (shit!) no són cap puta tradició catalana. és típic d'un país tercer mundista on està mal vist fer topless (shit! x 2) , però on alhora la gent té al ritme a la sang, no com nosaltres que no sabem ballar ni una miserable sardana.

- està ple de gent que pensa que per estar més brut i beure més calimotxo el món serà un lloc millor on viure

- hom pot trobar pels carrers diversos cartells en contra de l'empressonament d'en franki (germà d'albert einstein), de l'opressió del patriarcat, de l'especulació immobiliaria, ... coses que amb 4 trets estarien arreglades però que no tenen els collons de fer-ho!

- et trobes constantment amb la tempatació d'infringir la llei 10/1995 del codi penal.
'la culpa no és meva senyor jutge, és de les mares que les vesteixen com ...'

- la qualitat dels concerts deixa molt que desitjar: enlloc de fer 4 escenaris de merda alhora, munta 1 de sol amb 'bons grups' (el que jo considero bo no vindra ni per tot l'or de moscú a tocar en aquestes festes)

- martí fill de puta ens vas abandonar, ets un calçasses!

5 comentarios:

  1. En aquestes festes trobar un grup bo és una puta utopia!

    ResponderEliminar
  2. - totalment amb tu mike, és un (gordo)cabrón!

    - no tinc ni la més mínima idea sr iaiapunkarra, la majoria eren concerts de pseudoadolescents que token versions de merdes. hi havien uns puretes de 45 cap a dalt que tocaven rock i no ho feins pas malament, però no els escoltava ningú i jo menys

    - utopia, sr. merdevalista, una paraula molt utilitzada per tota aquesta xusma que passava per allà i que estic segur que més de la meitat no saben què vol dir...

    ResponderEliminar
  3. segur que tocaven els "skatalans", els "skapistes" i els "skaka marró". beure calimotxo no millorarà el món, però els hi semblarà segur.

    ResponderEliminar