martes, 24 de noviembre de 2009

sóc odisfèric (o almenys m'agradaria ser-ho)

m'agradaria formar part d'aquesta secta anomenada l'odisfera

per tant intentaré copiar com un xino (ja sé que es diu xinès, però per mi són txinus, com els japonesos són jjjapos) l'estil i lírica d'aquest grup que intenta implantar el nou ordre mundial.

gent o ents els quals odio:


1era categoria: gent que no sap parlar

- killos que diuen 'nosotros entremos, no nos lo pensemos, ...'

- killos que es creuen malotes i diuen 'eggg que tal eggg que cual'

- killos que tenen el carnet de conduir i no saben ni dir 'drogarme'

- la gent i els killos 8recordem que són categories diferents) que no saben pronunciar la 'll'

2ona categoria: gent que diu subormalitats

- els que diuen 'la vida és molt curta, s'ha d'aprofitar moment com si fos l'últim' i acaba amb un 'carpe diem' quan mal ha fet el club de los poetas muertos

- les (remarcat, femení i plural) que diuen 'tu calla que no tens carnet' com si la opinió d'una persona (com jo) que n oté carnet no servís. quan puges el cotxe a sobre les voreres mentres vas a 70 km/h per una ciutat, fins i to jo sé que és una infracció de codi de circulació

- la gent que diu 'ai! ets un pesat' quan dius la teva opinió. potser sí que ho sóc, però ho sóc perquè m'estàs fotent dels nervis amb les teves conversacions de merda

3era categoria: la gent que no coordina

- els que escriuen amb el word 95 i no saben que ALT+N és negreta (reconec que negrita em sona millor tot i ser en castellà) i estàn 3 hores per fer un taula.

- esl qeu ecsruien tna malmaent qeu sembeln dsiclèxcis preò no oh són.

- gent que no sap jugar a futbol (o qualsevol altre, fins i tot la petanca) quan porta més de 13 anys practicant-lo

- gent a qui preguntes una cosa i no diuen res, però al cap de 3 minuts te la responen quan tu ja has cambiat de tema o ja no t'interessa.

4 comentarios:

  1. És que els killos no es droguen, es dronjan.

    ResponderEliminar
  2. En el grup de killos també inclous a les pseudopersones que van anar a la presentació d'un tal Ibraimovitx i es van dedicar a destrossar coses i saltar sobre les banquetes del Kampf Nou?...si la resposta és afirmativa et diré que jo no els odio, perqué realment representen Catalunya i l'equip que diu representar Catalunya.

    Dit això marxo a veure "El club de los poetas muertos" en anglès i subtitulat també en anglès...que m'agrada anar de modern.

    ResponderEliminar
  3. poden representar el que vulguin MENYS CATALUNYA, això ja ho faig jo a molta honra

    ResponderEliminar
  4. T'agradi o no Catalunya no és com tu vols, ells també representen Catalunya.

    ResponderEliminar