lunes, 21 de diciembre de 2009

sóc puta i m'he mort

tv3, tn migdia:
l'actriu americana brittany murphy ha mort aquesta matinada per una parada cardio-respiratoria [...] coneguda per la seves interpretacions a 'Sin City', '8 Millas' o 'Niñera a la fuerza' l'actriu era una icona per les generacions adolescents.

com diria el meu amic Raül, nem a pams (es que la té mol gran)

- dir que algú ha mort a causa d'una parada cardio-respiratòria és com dir que la carmen de mairena la xupa de dóna gust (i abans de ser famosa encara ho feia millor i més bé de preu)! tan si demà em foten un tret al cap com si agafo la puta sifilis acabaré morin d'una parada cardio-respiratòria, perquè el meu cor deixarà de bategar i els meus pulmons de respirar. encara que tingui un càncer de cervell i m'exploti el crani, si agafen una màquina i em fan bategar el cor i em posen la respiració artificial, seguiré vivint, encara que sigui com el putu capità enciam.
conclusió: digueu que ha mort per sobredosis de crystal-meth mentre s'injectava botox al clitoris

- coneguda per sortir a Sin City? però si la tia fa de zorra que es folla dos tios i no surt més de 3 minuts en pantalla i el tros que surt l'estan pegant per no fer bé les tasques domèstiques. mala pècora! de '8 Millas' i 'Niñera a la fuerza no en dic res, perquè no les he vist (i espero que els que esteu llegint això tampoc, si no, ja podeu anar fotent el camp d'aquí fills de murphy).

- icona de les generacions adolescents? jo amb aquesta tia no m'he fet ni palles, o sigui que d'icona res! a més sempre l'estava confonent amb l'altra meuca que cantava a No Doubt, del que no hi ha dubte els que les dues fan fàstic.

no hem d'oblidar que la puta en questió feia aquesta cara, poc abans de palmar-la

me cagu'n la puta d'orus! la belen no sembla tan lletja al seu costat


ningú veu la cara de la gent quan estan demanant a crits que se'ls faci cas o es suicidaran a base de barbitúrics i alcohol? donem'ls-hi una oportunitat i matem-los abans, que es faran llegendes i treuran pack's de DVD amb tota la seva filmografia

au, teenagers de merda, aneu a mirar si encara podeu comprar dècims de nadal amb el 221209, (per als monguers, dia de la seva mort) com els putos fans del michael jackson!

No hay comentarios:

Publicar un comentario