lunes, 12 de octubre de 2009

ssòc sunurmal

tot seguit faré un recull anecdòtic de fets dels quals he entés o m'he adonat d'un temps ençà, com a molt farà tres anys enrera i que la gent mitjanament normal sap des de l'infància però que jo tot i la meva edat (Barcelona, 1987) no ho sabia. segurament després de llegir aquesta entrada deixareu de llegir aquest bloc o de parlar-me, en tot cas ja m'està bé.

- 'The Beatles' significa 'Els escarabats' (això no fa 3 anys, si no que em vaig adonar la setmana passada)

- 'The rolling stones' significa 'Els còduls rodants'.

- Jim (Morrison) o Jimi (Hendrix) és el mateix que James

- Guai és una puta merda de paraula

- L'esmegma és això.

- En Xavier Perez Esquerdo és un home.

- Els conys, en major o menor grau, fan pudor.

- Henrik Larsson és blanc.

- Tots els directors de cine espanyol són maricons (és obvi perquè fan cine espanyol, però em va costar arribar a aquesta conclusió)

- Totes les sudamericanes es pinten les celles.

- 'Embarassed' no vol dir 'Embarassada'

- Aquest bloc és una puta còpia de merda d'aquest altre.




Bé, no penseu que només jo sóc mònguer. Sí, tu també ho ets. Et diré perquè:

- Perquè m'he follat ta mare

- Perquè m'he follat ta germana

- Perquè m'he follat la teva gossa

- Perquè has perdut els temps llegint aquesta merda

3 comentarios:

  1. En primer lloc, crec que tothom li agraïria que avisés quan en un enllaç hi surt una foto d'una titola que fa dues setmanes que no es renta.
    I en segon lloc, vostè és mònguer, perquè:

    - Ma mare no fa aquestes porcades
    - La meva germana és, en realitat, el meu germà
    - La meva gossa m'ha dit que ella se l'ha follat a vostè. I és una gata.
    - Aquesta merda me l'han llegit, jo no perdo els temps

    4-0

    ResponderEliminar
  2. "Els conys, en major o menor grau, fan pudor".

    Curiós. Fa temps vaig tenir una conversa similar amb una amiga. Curiós també és que encara em dirigeixi la paraula.

    ResponderEliminar