lunes, 5 de octubre de 2009

Visc(a) St Cugat

un avantpassat meu


encara segueixo vivint a barcelona, però ara em passaré cada puta tarda a st. cugat ( st. cucufate m'agrada més, a la antigua usanza) per fer les anomenades pràctiques d'empresa. de fet, ni són pràctiques, ni són d'empresa... no són d'empresa perquè les realitzo a l'ajuntament de st cugat i no són pràctiques perquè la tasca a realitzar és limita a trucar als veïns de diferents barris explicant-los que 's'ha implantat una nova campanya de recollida selectiva ... bla bla bla... i ha de passar-se per l'ajuntament a recollir el seu cubell de la fracció orgànica i les saques per separar paper, plàstic i vidre'...
me cagun la puta d'orus! m'he estat 4 anys estudiant (mentida, m'he tocat el collons a base de bé però hi ha moments que hem patit), amb aquest ja en fa cinc, per fer de teleoperador de merda? canvia 'Telefonica' per 'Ajuntament' i 'nuevo contrato' per 'nou contenidor' i és el mateix!
lo únic bo que té és que som tot un grupet de la uni (ens coneixem tot i ens partim el cul amb els persons a qui truquem) i que tenim gairebé tot l'ajuntament per nosaltres, és clar que als er per la tarda, a partir de les 3 no hi ha ni cristu per enlloc
seguiré informant perquè això promet

No hay comentarios:

Publicar un comentario